Hjelpes for en dag.
Det er omtrent ingenting som kan få meg til å fly i flint som ei ubrukbar mus.Grrrr
Måtte slå musa drithardt for å få a til å reagere.
Sånt går jo ikke. Det ene øyeblikket virket den helt fint det andre ikke.
Snakk om luremus Snøft.
Vel det bar i vei for å kjøpe ny mus. Å fy grisen så dyre de er.
Nå invisterte jeg dog i en som passer til slike datatullinger som meg, altså heftig bruk. En stor klump av ei mus. Men dog den ligger godt i handa.
Men.. Herregud for et styr de første ti minuttene musa var i bruk. Snakk om hypersensivitet. Jeg følte meg som en møkkings gammel sjøulk på skjermen. Plutselig hadde jeg forstørrelse vindu oppe. høøh? =o Hvordan får man bort det da? aldri vært borti det før. hvem andre enn Mathias kommer i full fart. "Jammen mamma da vet du ikke hvordan du skalfikse det der" og vips så var alt normalt igjen.
En viss kontroll på musa har jeg fått, i allefall såpass at jeg får til å skrive her.

Hm.. Skal se om jeg finner et bilde også. Et snillere ett en i går. hehe..

Kommentarer

Anonym sa…
Data-problemer er ikke å spøke med - det er lite som er SÅÅ irriterende. Særlig hvis løsningen på problemet er innlysende for andre.... ;-)
Bjørg 47 sa…
Da er jeg egentlig glad for at jeg IKKE bruker slik mus, bare den 'firmanten' på maskinen. MEN han poden din kunne jeg hatt bruk for av og til. Synd mine barnebarn ikke bor vegg i vegg. HELDIGE DU.

God helg til deg og dine.
Villrose sa…
Mye mus her for tiden...









(hi-hi)
Anonym sa…
Haha villrose! LOL!

Eh men denne er da visselig datateknisk. HAH!
Unknown sa…
Hei snuppelure: Godt du har fått kontroll på musa. Ha-haaaa!!!!