Amerikansk politikk

Dette hakke mye med blomster eller bier å gjøre.
Jeg følger nøye med på amerikansk politikk. Jeg blir så eitrandes forbanna over at vi andre som bor på denne kloden stadig må danse etter deres pipe.Så dette valget betyr da mye for meg. Jeg vil ha bort republikanerne.
Fant dette på nettet i dag. Jeg må si jeg håper dette oppslaget virkelig gir amerikanerne noe å tygge på. Hadde jeg valgt hadde det blitt temmelig blått. Styre og stell over there har vært rødt i mange år. Bortsett fra Clinton som faktisk gikk av med overskudd i kassa. Resten av årene har stort sett vært sorg og elendighet.

Jeg er svært spent foran dette valget.Kanskje noen over there forstår hvor mye dette har å si for resten av verden. Slik de markerer seg i verdens bildet i dag kan man nesten si at de nesten velger leder for hele verden.
En ekkel tanke.

Håper Mccain ser denne her. Burde gjøre han til blekansikt ja. Moahahaha!

http://www.economist.com/Vote2008/

Kommentarer