onsdag 19. november 2008

Oppdatering

http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article1193790.ece

Hva kan man si. I dette tilfellet er detikke mye trøst i at man ikke er alene om et problem. Dessverre vet jeg hvor ukomponente lærerne er på skolen her, jeg føler virkelig med barnet og foreldrene.
Makvik komune burde skamme seg veldig. Jeg har snakket litt med avisen. Der fikk jeg vite hvilken skole det gjelder.Jeg vil nemlig ikke risikere å flytte til samme skolekrets.



Skal på møte med skolen på mandag hvor de skal gå igjennom enkeltvedtaket vi fikk. hvorfor? For å unnskylde seg , forsøke å overbevise om at de har gjort jobben sin.
Sorry Sam. Slik ungen min har det fremdeles er det far from the truth.
Jeg aner ikke, men toget har gått for vår del på denne skolen.

Fly forbanna ja!!!!!

Visning her i morgen. Vi mangler fremdeles å få fatt i nytt husvære. ANGST!!Ikke bare bare vi må ha fire soverom (ev 3 men da en kjellerstue, vi har tre barn totalt.) til en viss lav pris og som det er mulig for gemalen å komme seg på jobb fra på rimelig tid.

Og fy så lei jeg er av å male. Men nå er i det minste kjøkkenet ferdig.
Skal på kontaktmøte på skolen snart nå med poden og kontaklærer. Det blir jo "spennende" Så er det bursdag til min stefar så hjem og snekre male mere og vaske hus.
Tror det kommer til å gå ned mengder med kaffe, burn og annet i natt for å bli ferdig til i morgen.

Har en liten ting å juble for.Det snør!!!!!
Nei det har ikke tilta for meg. Jeg hater fremdeles snø. Men jo mere det snør nå, jo ryddigere ser haven ut til i morgen hehehehehe........
Slipper å springe vettet av meg i morgen da. ;-)

Jo forresten endelig har vi fått kontakt med PPT.

Jippi!

Gud så sliten jeg er.
Hvor er vrooomen min når jeg trenger den?

6 kommentarer:

Lene i Fredrikstad sa...

Det høres ut som du sliter med mye samtidig nå. *klem*. Men siden du ber om det i kommentarfeltet mitt, så utfordrer jeg deg på dette hagegalmeme på bloggen min:
http://leneifredrikstad.wordpress.com/2008/11/17/litt-mer-h%C3%B8strydding-i-hagen/#comment-141

Lene i Fredrikstad sa...

*Flau* Jeg ga deg feil lenke til memet. Her er den riktige:
http://leneifredrikstad.wordpress.com/2008/11/18/hagegalmeme/

Tove sa...

hm...greit å unngå den skolen der når dere først skal flytte. Makan, ser ut som de er oppe i det samme som dere. Det er ikke rart man blir maktesløs. Håper dere får en fin visning med mange besøkende i morgen og en heftig budrunde, slik at dere vet hva dere har å rutte med i neste omgang. Tvi, tvi ;-)

alexia sa...

Hva skal man si...Sender mange varme klemmer og tanker til dere alle og håper dere får masse over takst for kåken :D

Klem!

Sigrid sa...

Masse klemmer og gode tanker til deg. Håper du får tid til å hente deg litt inn igjen før flyttinga.

Harryford sa...

Denne rektor - og denne Skog - de hadde da en underlig negativ, nebbete måte å formulere seg på!!!
Ellers kan en jo blir rimlig forbanna over at "eleven" er problemet!!!

Fylkesmannen virker som en oppgående fyr!

Sender klem nummer 1000 og følger - føler, med dere!!!