lørdag 20. desember 2008

Det begynner å ligne no.

Ingen pappkasser igjen i huset det er deilig det.
Istedet begynner det å ligne ryddig og litt jul.
De siste pakkene ble kjøpt og pakket inn i dag. Jeg har sittet i to lange kvelder med julegavene, dog med et glass rødvin og dadler til kos da.Julegave pakking kan være moro det.
Jeg fant ingen merkelapper jeg likte så derfor laget jeg noen selv istedet.

My creation

Jeg skulle spakle og male siste strøk på kjøkkenet i går men jeg klarte ikke å bite i det sure eplet, jeg var for sliten. Men første ting som ble gjort i dag var spakling så da bør jeg klare å tygge litt eple i kveld før jeg legger meg. Så får vi på knottene i morra. Temmelig ufanshle med knottløse dører ja.

Ungene er helt elleville. Må stadig rope de bort fra pakkehaugen. Dog da med et smil, jeg husker da hvordan det var selv. Jeg krøp under mormors seng og klemte på alle pakkene. Husker hun en gang kom inn på rommet mens jeg lå under sengen. Jeg holdt pusten og lå helt musestille stiv av skrekk. Jeg krøp aldri mere under den sengen igjen LOL!

3 kommentarer:

Lene i Fredrikstad sa...

Koselig med hjemmelagde pakkelapper. Jeg har ikke vært så mye på nettet i det siste, men ser jo at du har flyttet nå. Gratulerer med vel overstått flytting!

Charlotte sa...

Kjempefine merkelapper! Åh, skulle ønske jeg hadde din smak og fantasi. Du får det enkleste til å se så utrolig profft ut.

Det med pakkene ja. Min søster og meg ble tatt på fersken en gang. og da sa min mor at vi like godt kunne legge fram alle pakken nå før jul og åpne dem.. Vi ble vettskremte og gjorde ikke det igjen nei. I alle fall ikke så mye.

Line Cathrin sa...

Hi hi ja det høres kjent ut det der og Charlotte =))
Takke takk!