søndag 28. desember 2008

God jul!

Haha jeg er fire dager forsinka. Fniis. Men jeg er helet sikker på at det er plass til gode jule ønsker på fjerde juledag også. =))
Omsider har jeg hatt en kameravandring i huset. alt av pynt og dillerier alt som glitrer er knipsa.
Jeg er helt forelska i juletreet. Jeg er som skjæra, blinker og glitrer det så er du sikker på at jeg noler det.hehe..
Her er en collage fra juletreet. De heklede stjernene fikk jeg i julegave av embla på hagegal. Takk!
Trykk på bildene da blir de størrre.


Litt lenger i fra:

Så synes jeg favorittjulesangen min passer så godt til dette jeg. en stjerne skinner i natt.

http://www.youtube.com/watch?v=A0eEtLceMAU&feature=related

Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org

4 kommentarer:

GundaM sa...

Så fin pynt og lekkert tre, regner med dette er ditt og ikke ungenes..? Hihi

Kommer gjerne på engelsk konfekt jeg, og ikveld ser ejg fram til ny serie på nrk i tre episoder, Cranford. Må nok ta de opp, en kan da ikke bli helt tv slave heller.En må da litt ute på livet i bygda her og ;0)

Juleklem

Villrose sa...

God jul i ny-stua!!

Inger Karin sa...

Så fint du har fått det på den korte tiden, Lineca! Er det noen som fortjener God Jul, så må det være deg. ;-)

Line Cathrin sa...

GundaM Ja det hadde vært no. Er rødvin passende følge? =)))
Cranford skal jeg og se ja. Fikk med meg Oliver Twist i går. Alt som er engelsk sluker jeg hehe.

Tusen takk. Skikkelig goe ord å få. Varmer riktig godt. Klem!