tirsdag 23. desember 2008

Nesten i mål

Juletrærne er pynta. Ja vi har to, et til meg og et til barna. Jeg vil pynte mitt eget tre. Hehe. Bare miiiiit! Glis.
Julekonfekten, julekakene er også ferdig. Nå gjenstår tomatsilda og å rydde hus samt tørke støv og vaske overgulvene.
det synes jeg er paselig jeg. Ikke no stress.
Min far kommer innom på julegløgg om en par timer. Så innen den tid skal jeg nok få gjort en del.

Skal ta bilder av juletreet. Det ble såååå fint. I ventetiden på det en collage av en annen av dekorasjonene mine.

Almost christmas

4 kommentarer:

Mokki sa...

Jeg sitter å tripper på kontorstolen - vil hjem å gjøre meg ferdig med siste forberedelsene! Fine dekorasjoner du hadde laget - mine er "rødrutete" i år :)

Villrose sa...

Du er mega kjempeflink!!

Undertegnende har bra mye FORAN seg enda...

GundaM sa...

Så lurt å ha to trær da...Skulle jeg tenkt på og !

God jul til deg og dine! Klæm

smgj sa...

Jod jul - til deg, trærne og resten av familien. ;)