søndag 8. mars 2009

Blonder og pixler

Oki da er kofferten pakket foredragi x antall pixler brent ut på cd. En kopi i vesken og en i kofferten. Bare for å være sikker.
I går ble kamerakablene funnet igjen. I en pose i bunkeren. Jadda. vi kunne jo ha lett i en hel måned til, heldigvis voila vips! så var de bare der i følge gemalen. Nåja..... tror det var no Free Smilies courtesy of www.GreenSmilies.com ute å gikk jeg der gitt.

Vel jeg har noen få bilder fra huset her. Som sagt jeg har sydd og malt og sydd og malt og sydd og malt og... og...
Nettopp. Nå foretrekker jeg ugress fremfor synål og malekoster gitt.
Her er noen puter som har fått nytt trekk.



Nye kjøkkengardiner.



Og en liten del av den nye hageplanen. Free Smilies courtesy of www.GreenSmilies.com



I morra flyr jeg ned til Rogaland. kommer hjem igjen på Fredag. See ya!

Free Smilies courtesy of www.GreenSmilies.com

5 kommentarer:

vig sa...

Ser at du har vært flink i huset. Skjønner at du lengter etter å holde på med noe grønt. Du er ikke alene.
Ha en flott tur til Rogaland!

ASSA sa...

Der er noen av blondene ja ;)

Ha en fin tur til Rogaland, det er nok litt mer vår der ja :D

Charlotte sa...

Oj.. du er jammen god altså!! God tur til Rogaland da.

Nina i Paradiset sa...

Kjempesøte puter!
Jeg har en liten anelse hvor symaskina mi står hen, og der står den GODT! ;)
Litt listverk å bryne meg på først...
Håper du kom deg vel berget til Sola da!

Klem

Anne på Moseplassen sa...

god tur :)
og så gleder jeg meg til å se mer hage og hageplan når der bare smelter frem litt oppe hos deg :)