fredag 29. mai 2009

Kan ikke bli bedre!

Halloisa!
Gutta boys har reist på hytta. Tv'n har helgafri med mindre jeg vil annet da. Gleder meg til Midsumer murders i kveld. Det er et av mine favoritt programmer.

Me,to kosete puser, walters mandler, engelsk cider, cola zero, tortelini med fløtesaus og pent vær i sikte. Jaggu er det langhelg også. Kan ikke bli bedre. =))

I går var jeg på bloggtreff for første gang.
Merkelige greier men vi hagegale er overalt. Av 25 jenter var det tre gale. Meg, Assa og Lone. Kult! Traff masse koselige nye jenter også. Desibel styrken på Frati nådde kanskje uante høyder? =D

En liten helga hilsen til dere alle. Både gamle og nye venner.
Bilder er av et hjerte jeg har surret selv. Det henger på en lampe som også er en re-do, mix av Ikea lampeskjerm og oppmalt lampefot fra 90 tallet.

Håper dere får en nydelig helg. Jeg gir nok sikkert lyd fra meg. Å si noe annet ville være svært usannsynlig.LOL!

God helg!

Lovelight

14 kommentarer:

krepsemor sa...

Høres deilig ut! Alene en hel helg, pluss kattene da! Det beste av alt er jo at været blir flott! Her er det fullt program, med fotballfestival og båtfestival, og fire unger. (En av dem er jo så å si voksen da, 17 år!) Men deilig at det er langhelg, for da kan jeg slappe av på søndag og mandag! Dessuten er det snart sommerferie! Ønsker deg en skikkelig koselig helg, og mye haging!

tinemor sa...

Tusen takk for i går!
Det var jo såååå koselig.
God helg!
Klem

Nina i Paradiset sa...

Hmm.... Var vel kjekt på Frati i går, jeg kosa meg ute i hagen sammen med knotten, jeg....!
:)
Deilig med alene-helg da! Og vi har alltisd MSN...
Midsummer Murders, ja... spørs om jeg klarer å komme meg inn til da?
Er inne og spiser/legger unger nå, for så og forvinne ut i jordhaugen min igjen. Min kompis, gravemaskina kom tilbake nå! ;) Andreas skal kommanderes!!! :))

Klemm!

igi sa...

Flere som er hjemme aleine ser jeg! Nyt det det og kos deg i stillheten!

TurboLotte sa...

Å det er bare SÅ deilig med en sånn kveld. Alt for få av de her.
Kjempesøtt hjerte!!

Miamaria sa...

Takk, jeg holdt jammen på å glemme Midsummer. (Kaller det bare Bergerac, klarer aldri å lære navnet...) Du berget meg - og fredagen! Takk takk takk!!!

smgj sa...

Segner med du sitter pal foran TVn nå - det gjør iallfall jeg. ;)

Linda sa...

Tusen takk for for i går!
Masse fint å se her hos deg!

Ønsker deg en fin pinsehelg!

Margrethe sa...

Høres ut som en alle tiders helg :)
Nyt den!

Hilsen Margrethe

adama sa...

Takk for i går du! Vi ble nok litt påvirket av deg du hagegale, så i dag gikk jeg til innkjøp av lavendel-staude. "kan jeg plante denne rett i bedet mitt" spurte jeg naivt...joda det kunne jeg ble det svart med et undertrykt flir...men absolutt: du er en hageinspirator!
Kos deg fortreffelig i helgen!!

Som mine dager er sa...

Takk for i går. Det var en hyggeig kveld og praten satt særdeles løst. Også er det alltid hyggelig å finne nye venner og knytte vennskapsbånd.

Kos deg med helgen og alle dens fristende inngredienser. Walters mandler ... uhmmmm sier jeg også.

Klem fra Marit

Sivs hus sa...

Hei, Takk for hyggelig hilsen. God pinse fra SIv

Alt godt sa...

God helg til deg og, vennen! :D

disa sa...

A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風