Drivhus flytting

Aner at en del har ventet på denne overskriften. Smileys
I dag skal etter planen en hel palle leca blokker og diverse annet bli levert. Nå kribler det i hele meg og jeg har slett ikke ro lenger i kroppen. Vente tiden blir slått i hjel med alskens prosjekter både inne og ute.
Har de siste dagene pusset opp ett kjellerrommene til soverom, begynt å sy et trekk til sofa divanen på hytta, luket og plantet om hele den hvite haven. Ryddet hus, laget en evig lang rose ønskeliste osv osv... Altså nå sitter jeg ikke så veldig stille.
Sammenplantingen i den hvite haven er nå litt mere i orden. Mange av plantene vr knappest oppe av jorden når jeg satte dem ned. En hvit broket og en gul broket Hosta hadde havnet sammen. NO WAY. Stakkars planter, snakk om å slå hverandre i hjel. Smileys

Det blomstrer mye her ute nå. Og planen er å få tatt noen bilder i mellom slagene.Etter at drivhuset er flyttet skal jeg ta en Nina i paradiset. Gravemaskin!Den skal få grave opp vollen så vi blir kvitt faenskapet der oppe. ( skråningene er nå døde) Vi skal da også levelere der oppe samt grave dammene. Etter dette graver vi opp gårdsplassen. Jeg klarer ikke å grave der. Det er steinhardt.etter dette kan jeg endelig begynner å lage bed der også. Smileys



Nei nå må jeg ut igjen..

Tjolabing! Smileys



Kommentarer

Unknown sa…
ÅÅÅÅh ja nå trodde jeg at du hadde glemt hele drivhuset ditt. Vakre hvite huset!!! Det var godt å høre.
Håper du får pustet litt innimellom også da.
Gravemaskin ja.. jeg vil og!!
Tove sa…
Spennende, spennende. Lykke til med graving og flytting. Håper det går som en lek og at drivhuset kommer på plass på 1,2,2. Nå har du ventet lenge nok!
Villrose sa…
Syns jeg hører vrrrooomen helt hit! Og samtidig har du overskudd til å være plantepoliti :-D

(kunne nok trengt en streng inspeksjonsrunde her...)
GundaM sa…
Lykke til med flyttinga, skal bli gøy å se resultatet!!!

Og som du koser deg der ute, herlig;DOg for et flott vær vi har, helt satt ut jeg;)

Klem
Linecas have sa…
Tusen tusen takk.

Glemme drivhuset ååå nei. Grunnen til at vi har ventet så lenge er gemalens kne operasjon.