Kjapp oppdatering

Kjappeste oppdateringa ever. Jeg har ostesuffle i ovnen, ungene skal skjemmes litt bort i sommerferien både når det gjelder noe godt å putte i munnen og sengetid.

Rappenskvalder har fått en nytt midlertidig bosted i haven. Jeg vet enda ikke hvor hun skal bo. I gamlehaven sto hun omgitt av frodige store bregner og Clematis recta. Her er det bregner men etter flyttesjauen i vår kan de ikke kalles frodige. Så nå har hun i stedet selskap av Atilboides tabularis, ( parasollblad), Syphandra hoffmanii og Darmera petala, skjoldbronsesildre, og noen Hosta.



Pasjonsblomsten drassa jeg med meg fra Danmark. Betalte 25 kroner for hele herligheten på x antall meter. Jeg vikla den ut og til og med gemalen måtte innrømme at det var mye plante for penga.
Og den er jo vakker da, frodig og litt vill i utrykksformen og den kler så absolutt drivved og rusten jern. =))

Nå må jeg skjekke ovnen min.

Tudelu!


Kommentarer

Wenche sa…
Rappenskvalder var da utrolig stilig! Synes det ser ut til at hun har fått et helt fortreffelig sted å bo.

Metervis med pasjonsblomst for 25 kr???? Skal snart til Danmark jeg også, håper virkelig at jeg støter på slike tilbud opp gjennom Danmark :-)
IngunnBW sa…
For en kjempelekker sak Rappenskvalder er! Den falt jeg virkelig for :)

Jeg venter og venter på Rosemary&Thyme... Vet det tar sin tid fra Amazon, men nå burde pakken snart ligge i postkassen :)
Linecas have sa…
Sjekk Rema 100 og Brugsen for slike tilbud. Det er dagligvare butikkene du finner slike tilbud i. =)
Rappenskvalder var så herlig at jeg falt for henne også til tross for den ublu prisen hun koster. tji hi.. =D
GundaM sa…
Alt trives her hos deg;)
Vakker sammenplanting det der! :)

Ble ikke blogginnlegg på meg i dag, for jeg fikk ikke tid! Men i morgen kommer det nok noe nytt fra denne fronten også!

Tuddelidu!!