lørdag 4. juli 2009

Rusten romantikk




Dagene går så hurtig for tiden. Først nå fikk jeg tid til å legge inn bildene jeg tok tidligere i dag.
Men det er en fin fin dag har vært da. I dag har vi vært og bestilt en palle leca blokker, mørtel og diverse anna til drivhuset. Jupps! =DDD
Varene skal komme på Mandag, deretter er det full rulle. ( danser på stolen!)
Været i dag har vært bitte litt kjøligere, men jeg må innrømme det faktisk var deilig. Blir sliten i varmen, spesielt når man står å maler. Svetter renner og vann flaska på stadig vekk fylles opp.
De siste to dagene har vi fått malt murene. Dvs de små bitene som faktisk vises av bunkersen. Det ser betraktelig bedre ut. Glemte å forevige det men skal nok ta bilde. Bildene viser er klikkbare til passe stor størrelse.

Jeg har dillet og dallet litt med mye rart siden jeg kom hjem, blandt annet med diverse "nips" vi har tatt med fra hytta. Vedbua dder oppe er ikke så stor men den er likevel overfylt og alt trengs jo slettes ikke på hytta. Spesielt ikke det som er rusten og egentlig ubrukbart. Det kan der i mot kommet til nytte som litt rustikk pynt i haven. Kjekt å balanser blonde og perledilla med litt rustikk så det er en viss balanse i det.






Det er stadig mye som ligger i bua på hytta. Gemalen har heldigvis forstått dealen med rusten. Eller er det det at han er takknemlig for alt som ikke er bling bling og blonder. ;-)






Ha en deilig rusten og romantisk fredags natt.

6 kommentarer:

Landliv sa...

Takk for det! Deilig å være oppe og nyte stilleheten og den lune kvelden.

ASSA sa...

I farta enda du også :)
Godt med sene late dager ;D

Ninni sa...

Du lager så nydelige stilleben, at du er kreativ er det ingen tvil om! Alt for varmt her ned eogså, men i går kveld kom omslaget med torden og regn (alt for lite regn...) I dag går det an å puste normalt heldigvis.

Og nå blir det snart drivhus igjen ser jeg, så spennende! Ikke rart du gleder deg :)

Du, jeg bestilte forresten Rosemary & Thyme i dag, omsider fikk jeg gjort det. Gleder meg til regnværsdager foran tv!

Line Cathrin sa...

Til lykke med RoseMary and Thyme Ninni. Finnes ikke bedre regnværs tidsfordriv for oss have tullinger. =)
Sen var dagen men den var just ikke lat. Her er det stoe forandringer allerede. ;-)
Takk for go' orda. Klemz!

Dagny- Heim sa...

Vakkert stilleben! Skulle gjerne tatt ein tur innom den vedbua :-) Spennande med slike skattkammer.

GundaM sa...

Nydelige bilder du viser oss her LineC!!!! Vakkert så vakkert med den rusten og det værslitte treverket, love it ;)))

tenk vi har vært ved middelhjavet da det var så utrolig flott her, slik var det i fjor og...Merkelig, neste år bestiller jeg tur for hele sommeren og lar vær å dra...

Ha en flott uke der ute;)