De gærne har det godt!

Tiden går fort  når man har det  morsomt. Det er søren tute meg over en uke siden jeg skrev gitt.

Forumstreffet i helga var helt fantastisk. Siden da har jeg febrilsk forsøkt å rette opp søvnmangelen og å skyve høydeskrekken bort fra bevistheten. Enda  litt skjelven av den der skumle Rogalandske veiene. =O

Hører folk sier det  var en flott  utsikt. Jeg fant  mest ut at gulvet på bussen bar preg av at vi hadde tråkket rundt i hager. ;-)

Flere spurte  hvordan i all verden jeg /vi trønderne skulle få med oss plantene hjem. Alt  var  jo ikke smårusk. Men det gikk helt strålende. Brugmansiaen fra Trine jeg nolet til meg  på auksjonen feks er  like  hel og blomsterknoppene  henger  på fremdeles.=))

Mens vi ventet  på flyet  på Sola ringte gemalen og lurte på om jeg hadde skyss hjem. Han holdt på å grave dam og sola skinte og det var så varmt, så han hadde så veldig lyst på en øl, som om jeg jeg hadde skyss eller måtte jeg hentes??

Snille gemalen da. Graver som en tulling og spør pent samtidig. Sukk!!

HeidiK satte meg av på kveldinga. Da var vi like blide som på Fredag morgen og vi skravlet like mye som da, helt til the bitter end. De gale har det godt=))

Nå har jeg begynt å plante oppe på vollen. Den hvite haven må flyttes. De siste plantene skal hentes i gamlehaven. Det skal bli godt å bli ferdig med det.

Noen få bilder fra tidligere her  i August.

Tudelu!

 

IMG_2254 IMG_2257

IMG_2256



Kommentarer

Villrose sa…
Sukkk.... Og jeg som har det med å klippe av blomstene på Hosta (dask på lanken!)

Takk for sist, medgærning :-D Det ble to stappfulle kasser. Begynt å plante, men må finne ut hva resten er for noe først!
Unknown sa…
Åh så fine bilder! Hos meg er alt bare kaos og rot etter regn og vind. Sukk..

Godt å høre at turen var bra. Synd jeg ikke fikk mulighet til å være med. Ja-ja. Next time!
Maiblomst sa…
Forumtreffet var toppen:-) Eg håpar husbonden min også kan grave litt. Masse planter som treng ein stad å bu, og ryggen min streika i går:-(
Men " det går nok over......"
Flotte bilete! I haust skal eg plante fleire liljeløkar!
Derfor du har vært fraværende, ja!
Trodde treffet var senere, jeg...
Flytte hele den hvite hagen??
Hmmm, jaja ikke hageGAL for ingenting! ;)
Men jeg har funnet ting jeg vil flytte på her jeg også, da! Knis!

Gleder meg til nye bilder fra deg!
IngunnBW sa…
Heldige du som har vært på forumtreff, kan tenke det tar på :D

Det siste bildet var virkelig lekkert, nydelige former og farger sammen :)

Det blir spennende å se bilder fra vollen og nyflyttet hvit have! Snart? ;)