Den som venter på noe godt...



Venter ikke forgjeves. =)

For  nesten to uker siden begynte  omsider Great western å blomstre. For et syn, for en duft. Hallelujah. Litt snål dog. Den er  meget  lav  i år. Forventer at den blir  noget høyere til neste år. Men slik er det jo i påvente av at enkelte  planter vokser seg store. Bedet ser  litt feilplantet  ut på grunn av dette.
Rosen dufter skikkelig god gammeldags  hansarose duft synes  jeg. Herlig i små åndedrag, klaustrofobisk i lange. Men for meg er det  å ha en duftende rose her helt vidunderlig.
Det er andre  året  i hagen og denne samt, Nuits de Young, Hurdal, Fruhlingsduft, Maidens Blush, Zigeunerknaube og El areana har allerede  nådd  å gi meg  vakre  gleder.


Holdt neste  på å glemme denne vakre skjønnheten. Winchester Cathedral. Austin rosene  er så vakre. Og remonterende  i tillegg. Denne står  i damhagen og jeg venter  på atr også denne skal spise litt flaggstang frø og bli litt høyere. Enn så lenge  må jeg  ned  på kne for å beundre  og sniffe.


Sola skinner  og  jeg skal ut å flytte planter. Luker-flytter-luker-flytter....... Sånn går  nå dagan. 
I morgen fyller størstemann 17 år. Familie  på besøk så jeg  må pent finne meg  i litt husarbeide  også. Sukk..

Tudelu!

Kommentarer

Blomsterguri sa…
Vakre roser, og enda vakrere blir de til neste år. Gratulerer med 17-åringen - håper dere får en koselig dag!