Travelt

Sånn går no dagan, altså hakket  mere travelt enn hva  jeg  liker  i grunn. Kjære  min jeg skal ikke klage.  ikke alle  uføre er så heldige at de  har dagene sine fylt opp akkurat.
Husmortv er  jeg  heldigvs  ikke belemeret med annet enn når jeg er syk og må slite sofaen.



Denne Rabarbraen her  har antatt  helt nye dimmensjoner, hadde den hatt egen sofa så hadde den vært plettfri for den har  ikke  mye tid på å dra seg  i denne  "nye" hagen min.

 Fra tørr og næringsfattig siltjord til himmelsk fuktig leirjord. Let's Parteeeeeeeeeeeey!

Klage  på det. Neeeeei selvsagt  ikke.




Her en flekk som har gått for lut og kaldt vatn.ser man det, nope!



Denne søte Heucheraen kan jeg  ikke se  noe av  lengre. Slett ikke fordi det ikke vokser, snarere tvert om, men det gjør visserlig de andre plantene rundt det "sorte hull" også. Det sorte  hull er en liten minipytt til glede for katter og  pippipper. Skjønt de sist nevnte kan vel gleden bli vel kortvarig for noen gang da.


Høst er i grunn tid for refleksjoner men jeg  har  jo ikke tid til det. Dagene flyr avgårde med søm,maling, noe løklegging (ehm det bør bli litt fart  i det) Jeg burde  også jakte på alt utstyret mitt. Den store spaden min har vært søkk vekk i en måned nå???




Ungene vokser som ugress. Det gjør mine grå hår, hybelkaniner, ugressene, rot  og fanteri. Pc benken flyter av sy utstyr og annet dill. Tiden går veldig fort.
Huset burde vært fikset men det gir jeg blanke faen i. Livet er til for å leves ikke vaskes  og ryddes vekk.


God  helg!


LineCathrin

Kommentarer