Vintertrøst Løvli Del 1

Holder det jeg lover. Har bare hatt en dørstokk å klatre over etter jul. Litt lat. :))

Jeg holdt foredrag på Toten i September var det vel. I den anledning gikk jeg selvsagt amokk i Hønemor og hanefars hage. Jeg bodde i det nusselige stabburet som var  pusset opp etter alle  kunstens regler,Veldig koselig. :)

Det er vel bare å hugge innpå bilde mengden her.  Jeg må dele opp i flere innlegg fordi jeg tok så sinnsykt mange bilder, og jeg regner med dere vil se omtrent alt som er. Skikkelig vintertrøst.


















Sukk!


















Kommentarer

På tide!
Har ventet på det siden i september!
;)
krepsemor sa…
Det er ikke første gangen jeg har beundret den hagen,(på nett riktignok) og for ikke å snakke om de flotte gangstiene med bankestein! Det var vel de som fascinerte meg mest til å begynne med!
Men snakker om frodig og spennende hage!!! Så idyllisk at en kan falle helt i staver.....Og det fantastiske huset!
krepsemor sa…
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Sigrid sa…
Å, der var det skjedd forandringer på de siste 3-4 årene, ja. Rett og slet nydelig!
Sukk
Nydelig hagen og fantastisk flott stein.
Heisann, der var du jo :)
Tusen takk for finfin hagevandring hos Hanefar og Hønemør!
Tove sa…
Flotte bilder og hagen er enda flottere i virkeligheten :-) Jeg var så heldig at jeg hadde anledning til å dra dit når Hønemor og Hanefar hadde åpen hage i sommer.
Leigha sa…
That is some delicious landscaping!

Leigha
sidsellangfeldtkalleberg sa…
Dette er så inspirerende ser bare frem til at sneen forsvinner,men planleggingen er igang,TUSEN TAKK jeg krøller tærne og fryyder meg
Anonym sa…
WOW,fantastisk flott.
Nydelig sted du bor på. :)
Rart at jeg som er så nysgjerrig ikke har fått med meg dette?
Klem.