Forsvunnende kabler og savnede Blåveis

I'm fed up av snø,sludd og hybelkaniner. Sistnevnte forsvinner dessverre ikke med tante tø, antagelig får de vel eller næring i form av jordrusk og sand kjenner jeg meg rett.
Akkurat nå dog er det evindelige - sporløst forsvunnet- som er problemet mitt. Kabler.. Rett etter flyttingen hadde vi en gedigen kasse kabler, mobilladere, USB kabler, øretelefon kabler, telefon kabler,tv kabler, playstation kabler, xbox kabler You name it we got it, og alle er nå der de skal være. Bortsett fra overføringskablene til kameraene mine. De er sporløst forsvunnet.
Mon tro hvor jeg finner dem. De ligger antagelig på et mystisk og fullstendig ulogisk sted kjenner jeg meg selv rett. Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org



Dette bildet er så fjernt fra det jeg egentlig hadde tenkt å vise frem. Jeg hadde lyst til å legge ut litt skrytebilder av mine nye puter og gardiner. Januar og februar har blitt brukt til å sy og male. men dere får nøye dere med en container full av kabler. Ingen bestemorblonder i sikte nope!

Ikke er det Blåveis i sikte heller. Nope! Får en smule hetta av å tenke på at akkurat nå titter Blåveisen frem i solveggen i vika. 9 kilometer unna står de der og blomstrer. Arrrrgggh!

I mellomtiden mens jeg venter på no godt tenner jeg lys i mengder og beundrer mine selvlagede puter og gardiner, nikker fornøyd og fryder meg over all den nye plassen vi har å bo i nå.
Eneste aberet med hele flyttingen er at det er atskillig mere plass for hybelkaninene å formere seg på også. Det hadde vært kjekt med en krokodille. Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org

Å ja. Hageplanene mine ja. Joda de er i rute. Siste lyset kom i går. Men jeg må bli ferdig med foredragsturneen min før jeg begynner å fabulere vilt her inne med det. Men man kan vel trygt innrømme at gemalen har begynte å himle med øya. Det blir en del å gjøre. Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org

Kommentarer