Hybelkaninen er hypp på perler

Jeg er litt enspora her nå I know. Men saken er at gerilja hybelkaninen opptar svært mye av min tid. Han er høyt og lavt. Bare det å gå på do byr på uante rampestreker som man ikke ser. Derav følger også. En clematisbukett ble redusert til noen filler mens jeg pussa tennene i morges.
Han går på alt, dvs alle bord også. Det er best å ha øyer både foran,på sidene og bak. Henta meg en kaffekopp da jeg tilbake møtte jeg et nytt maltrakterings syn. En av mine yndlingsputer fikk gjennomgå. Min feil i grunn, skulle jo ha husket å ta den bort. Det henger perler på den nemlig. Den er nå fjernet.







Vart d av puta da???



Såret på håneden etter gerilja krigeren er nå blitt bedre, men nå har jeg så fine legger, ser ut som en fjortis som nettopp har lært å barbere seg der nede.

To be continued......

Kommentarer

IngunnBW sa…
Skal si du får gjennomgå! Det er nesten verre å få en sånn livlig liten tass i huset enn å ha barn i den verste klåfingeralderen, der går det gradvis og man kan ta forholdsregler etterhvert. Men for et salig uttrykk i øynene hans der han ligger og sutter på perlen! Og såååå forskrekket på det neste puteløse bildet! Nudelig pus :)
Hanne~Rita sa…
Heheh..må le litt. Har 2 selv, 4 og 5 år gamle,men hun på 4 blir ikke bedre med årene! Hun kommer seg inn i klesskap,selv med 2 stoler framfor, og der går hun villmann i hyllene..har mer enn èn gang funnet henne under t-skjorter i en ball på gulvet..uskyldig blikk selvfølgelig!Og for ikke å snakke om, INNI dynetrekket,mellom dyna og trekket. Koser seg bare verre vil jeg tro når jeg ikke er hjemme,men har lite dingeldangel hengende-det går ikke.. Go`pinsehelg :)