Beth Chatto's hage

I 2015 var jeg i England. Jeg var innom Beth Chatto's hage. En av de store hageguruene igjennom tidene. Beth gikk bort i fjor. En personlighet og kunnskapsrik dame som for alltid har satt store spor i hagekulturen.  Beth Chatto skrev mange hagebøker og hun vant mange priser. Så skal du en tur til England så er denne hagen virkelig å anbefale. Jeg filmet bare litt av den. Hagen er på 2 hektar. Den er gedigen. Mange dammer, plantesalg, woodland, gravel garden, og mye mer.. Helt fantastisk. Under filmene er noen bilder også.  Samt link til hagen.
Jeg hadde helt glemt at jeg tok disse filmsnuttene. Filmene er noe urolige, da kameraet mitt på telefon ikke fikk det til bedre når jeg beveget meg. De er uansett mer enn bra nok.  denne hagen bør besøkes til alle årstider.







...


...

















Google bildesøk

Beth Chatto's garden  På Hagens side finner du også veianvisning. Hagen ligger i Essex.

Kommentarer

Safa Sadat sa…
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.